2018. ottobre 19. venerdì
Tiszta 8,7 °C
Ma: Nándor, Lora Holnap: Vendel, Iringó
Bokod község honlapja

Bokod Község Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00478

Kedvezményezett neve

Bokod Község Önkormányzata

Elérhetősége

2855 Bokod, Hősök tere 6.

A projekt címe

BOKOD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA

A projekt azonosító száma

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00478

A projekt tervezett befejezési dátuma

2017.11.30.

A támogatás összege

6 997 648 Ft

Támogatás mértéke

100%

A projekt tartalmának bemutatása

Bokod a Közép-Dunántúli régióban, azon belül Komárom-Esztergom megyében található község, amely az Oroszlányi járáshoz tartozik. Mintegy 2000 lakosa van. Polgármestere Csonka László, jegyzője Zsigmond Anikó, akik a projekt megvalósítása során a képviselő és a kapcsolattartó szerepét töltik be. Az ASP projekt segítségével a Közös Önkormányzati Hivatal, mind a székhely településen, mind az érintett tagönkormányzatnál egységes informatikai háttérre alapozott, központi adatkezelő rendszert vezet be. A rendszer előkészítése során az adó szakrendszerben saját erőforrás felhasználásával végezzük az adatminőség javítási folyamatot, míg az egyéb alrendszerek tekintetében az adatminőség javítás valamint a migráció folyamatát külső erőforrás bevonásával kívánjuk megvalósítani.

Az eszközbeszerzés során külső vállalkozó által leszállított, 3 év helyszíni garanciával rendelkező eszközöket tervezünk beszerezni. A működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása során felülvizsgáljuk és az ASP rendszert kielégítően naprakésszé tesszük a Hivatalunk által 2013-ban elkészült Iratkezelési- és a 2015-ben -helyi adatkezelést feltételező- Információbiztonsági szabályzatát. A rendszer tesztelését és élesítését valamint a kötelező tájékoztatás és nyilvánosság megteremtését alkalmazottaink bevonásával valósítjuk meg, míg a projektmenedzsment feladatokat szakértői szolgáltatásként kívánjuk megvalósítani. Tervezett tevékenységeinket közbeszerzési kötelezettség nem terheli.

A projekt keretein belül az alábbi feladatokat kívánjuk megvalósítani. Keretrendszer bevezetése, a szakrendszerek zökkenőmentes kiszolgálása céljából. Önkormányzati Adózási alrendszer törvényi megfelelés értelmében, a helyi adóztatási feladtok teljes körű ellátása céljából. Gazdálkodási alrendszert az önkormányzat pénzgazdálkodásának tervezése, könyvvezetés és ellenőrzési feladatok ellátása céljából. Az iratkezelő rendszert a komplex dokumentumkezelés megvalósítása érdekében. Az ingatlanvagyon-kataszter rendszert a meglévő ingatlan nyilvántartás naprakész kezelésének megvalósítására. A hagyatéki leltár rendszert az egységes és naprakész hagyatékkezelés megteremtésére. Az Ipar kereskedelem rendszert az érintett helyi vállalkozások, törvényben nyilvántartásának vezetésére. Az önkormányzati települési portál rendszert az ügyfelek tájékoztatásának naprakésszé tétele érdekében, valamint az az elektronikus űrlap-szolgáltatást az elektronikus ügykezelés bevezetése érdekében. ASP adatkörök és feladatok (a feladat minden esetben a vonatkozó jogszabálynak való megfelelés, azon adatok rögzítési lehetőségének megteremtése, amely alapján a feladat ellátásra kerül).

Gazdálkodási rendszer: Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet 8. § (1) bekezdése, továbbá a 3., az 5–10. és 14–16. mellékletben előírt aggregált adattartalom.

Önkormányzati adórendszer: A 37/2015. (XII. 28.) NGM rendelet [a továbbiakban: 37/2015 (XII. 28.) NGM rendelet] mellékletei szerinti adatok.

Ingatlanvagyon-kataszter rendszer: A 147/1992. (XI. 6.) Korm. rendelet mellékletei szerint meghatározott adatok.

Iratkezelő rendszer: A 147/1992. (XI. 6.) Korm. rendelet mellékletei szerint meghatározott adatok.

Ipar- és kereskedelmi szakrendszer: Az önkormányzati hatáskörbe utalt ipari-, és kereskedelmi igazgatási ügyek egyes adatai: – a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet 2. melléklete – a telepengedély, illetve a telep létesítésének bejelentése alapján gyakorolható egyes termelő és egyes szolgáltató tevékenységekről, valamint a telepengedélyezés rendjéről és a bejelentés szabályairól szóló 57/2013. (II. 27.) Korm. rendelet 6. melléklete – a zenés, táncos rendezvények működésének biztonságosabbá tételéről szóló 23/2011. (III. 8.) Korm. rendelete 1. melléklete – a szálláshely-szolgáltatási tevékenység folytatásának részletes feltételeiről és a szálláshely-üzemeltetési engedély kiadásának rendjéről szóló 239/2009. (X. 20.) Korm. rendelet 12. §-a – a vásárokról, a piacokról, és a bevásárlóközpontokról szóló 55/2009. (III. 13.) Korm. rendelet 4. §-a a nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshelyszolgáltatásról szóló 173/2003. (X. 28.) Korm. rendelet 4. számú melléklete szerinti adatok.

Hagyatéki leltárrendszer: – A hagyatéki eljárás egyes cselekményeiről szóló 29/2010. (XII. 31.) KIM rendelet szerinti Elektronikus ügyintézési folyamat: Az ASP adó és ipar-kereskedelmi szakrendszerekhez kapcsolódóan 3 ügytípus elektronizációja az ASP Hivatali Portál szolgáltatás bevezetésével. A megvalósítás részeként pályázó az ügyintézési folyamat szabályozását, az érintett ügyek űrlapjainak elkészítését vagy testreszabását, elektronikus ügyintézési segédlet elkészítését, illetve az ügyintézők elektronikus ügyintézési kompetencia fejlesztését, helyi rendelet alkotását, valamint az érintett állampolgárok és vállalkozások tájékoztatását tervezi.

Bokod Képviselő-testület

Önkormányzat

Ügyintézés

Legnépszerűbb cikkek

Elérhetőségeink

Bokodi Közös Önkormányzati Hivatal
2855 Bokod, Hősök tere 6.

Postacím:
2855 Bokod, Hősök tere 6.

Elektronikus elérhetőségeink: